Spis treści

Ostatecznie otrzymujemy więc następującą typologię gier, zaprezentowaną w formie grafu:

 

Sport ←Terenówka ←Action LARP ↔ Chamber LARP→ JeepForm→ Teatr
Mechanika ↔ Fabuła         

Reasumując – jeśli bardziej interesuje was intensywne bieganie po lesie, przekradanie się po krzakach nocą i fizyczna rywalizacja z innymi graczami – w pierwszej kolejności wybierajcie punkty programu opisane jako TERENÓWKA lub ACTION LARP. Jeśli zaś zależy wam na tym, żeby wyżyć się aktorsko czy poczołgać emocjonalnie – wybierzcie CHAMBER LARP lub  JEEPFORM.

FAQ: czym będzie tegoroczna Gra Główna?

A: ACTION / CHAMBER LARP czyli bieganie z elementami jeżdżenia po emocjach. Albo na odwrót.

 

post scriptum

No tak. Dla porządku, jeszcze jeden ważny element, na który niektórzy gracze są wyczuleni – poziom interakcji cielesnych. Istnieją gracze, dla których niedopuszczalny jest kontakt fizyczny w trakcie gry i wymagają oni, aby gra była dostosowana do ich potrzeb. Takie gry posiadają oznaczenie NO TOUCH, co oznacza że zarówno wszelkie konflikty, jak i sceny wymagające aktorskiego zaangażowania, nie dopuszczają naruszania nietykalności cielesnej drugiego gracza. Prawdopodobieństwo zastosowania tego obostrzenia wzrasta wraz z przesuwaniem się po Osi Gier w stronę TEATRU, oraz w przypadku poruszania się na zachód, w kierunku USA, gdzie odbywa się najwięcej tego typu produkcji.


+