Tworzenie Postaci i Mechanika Gry Głównej
Dziś na stronie zagubiona od dawna nowość. Wydawało nam się, że ten artykuł jest od dawna opublikowany. Tymczasem, przy składaniu informatora okazało się, że.. no właśnie.
Że nam się tylko tak wydawało :)
Tak więc nadrabiamy. Oto do poczytania
Tekst jest ważny, bystre oko wyłapie na pewno to, że każdy gracz, który wypełni na stronie internetowej
otrzyma dodatkowe 15 Punktów Postaci do wydania na bonusowe Punkty Życia, Wytrzymałości czy na co jeszcze przyjdzie mu ochota.
Promocja jest ważna do 24 czerwca :)
Piłka jest okrągła, a baśnie wciąż dwie
Rzutem na taśmę Jasmina "Dzas" Kotlarek zdecydowała, że z uwagi na iście piłkarską kontuzję, nie jest w stanie poprowadzić gry "Ratuj się kto może". W zastępstwie poprowadzi wraz z Miragem LARP o zapewne nader złudnym tytule "DNI SPOKOJNE, DNI WESOŁE" - również osadzony w świecie Fables.
Tym samym, RATUJ SIĘ KTO MOŻE, staje się pierwszym LARPem zgłoszonym na Hardkon 2013. Rozważamy wykorzystanie tego tytułu jako hasła przyszłorocznej edycji.
Skoro już wspomnieliśmy o piłce nożnej. Ta część niusa skierowana jest do wszystkich fanów footballu. Jak wiadomo, w czasie Hardkonu wypada finał Euro 2012. Pewnie zaczęliście się już martwić, że nie zaspokoicie należycie waszych kibicowskich dusz. Otóż byliście w błędzie - zaspokoicie jak najbardziej!
W niedzielę 1 lipca po godzinie 20.00 odpalamy w stodole strefę kibica. Zalecane itemy: piwo, coś do schrupania, koszulki i inne gadżety zespołu za którym będziecie, piwo, wuwuzele, farbki do ryja i oczywiście piwo.
Tymczasem życzymy jak najlepszych wrażeń z kibicowania przez cały czerwiec. Przybijamy wam kibicowskiego żółwia i ruszamy dalej przygotowywać Hardkon w przerwach między meczami.
Trzymajcie się!
Głębia Przestrzeni
Obsługa forum Last Inn (jednego z patronów medialnych konwentu HARDKON 12) we współpracy z autorem gry fabularnej "Głębia Przestrzeni" serdecznie zaprasza do wzięcia udziału w konkursie na najlepsze opowiadanie sci-fi w realiach świata powyższej gry RPG. Kosmiczna Gra Fabularna "Głębia Przestrzeni" autorstwa Marcina "Indoctrine" Lewickiego już wkrótce będzie miała premierę na polskim rynku wydawniczym!
Nagrody
Zwycięzca konkursu otrzyma podręcznik podstawowy "Głębi Przestrzeni" z opcjonalną dedykacją od autora. Wyróżnieni uczestnicy konkursu mogą liczyć na nagrody pocieszenia.
Zasady
Konkurs trwa do 13 lipca 2012 roku włącznie (przedłużony ze względy na problemy z LI).
Prace należy przesyłać na konto Obsługi LI pod adresem obsluga.li@gmail.com
Opowiadanie musi mieć przynajmniej 2000 wyrazów. Górnego limitu nie ma (w granicach rozsądku).
Temat opowiadania: historia rozgrywająca się w świecie gry "Głębia Przestrzeni". Może mieć ona dowolny charakter (akcja, suspens, dramat). Podstawowym założeniem jest zgodność z uniwersum zaprezentowanym w oficjalnych materiałach demonstracyjnych zamieszczonych na stronie http://glebiaprzestrzeni.pl a konkretnie w Demo i przygodzie "Paradyzja".
W sytuacji gdy autor opowiadania ma pytanie odnośnie uniwersum, jak dany element świata jest rozwiązany, jak działa, jakie są relacje między czymś albo kimś, czy dana technologia jest dostępna, jak działa, itp. - uprasza się o kontakt PW z Indoctrine.
Oceną opowiadań zajmie się autor "Głębi Przestrzeni" wraz z ekipą współtworzącą.
Opowiadania które wygrają (pierwsze miejsce i pozostałe wyróżnione) opublikowane zostaną w zbiorku im podobnych (forma publikacji zostanie określona później). Autor "Głębi Przestrzeni" zastrzega sobie możliwość edycji oraz korekty opowiadań pod względem stylistycznym i merytorycznym.
Autor opowiadania przekazuje swoje prawa autorskie do niego na rzecz twórcy "Głębi Przestrzeni". Jednocześnie nie traci praw do posługiwania się nim w mediach, pod warunkiem opatrzenia dopiskiem "Praca konkursowa do systemu RPG "Głębia Przestrzeni", organizowanego przez portal internetowy Lastinn.info". Opowiadanie może zostać także udostępnione na licencji Creative Common.
Każda praca musi być opatrzona nickiem (dla celów formalnych, ewentualne pozostałe informacje osobowe mogą zostać wymienione poprzez prywatne wiadomości).
Prace należy opatrzyć dopiskiem:
"Oświadczam, że jestem autorem opowiadania a w przypadku zgłoszenia plagiatu lub jakichkolwiek roszczeń strony trzeciej biorę odpowiedzialność prawną na siebie."
Życzymy weny i pozdrawiamy!
Konkurs Strojów PRL
Zerknęliśmy na zestaw naszych nagród i tak nam przyszło do głowy. W końcu - LARP peerelowski to przeszłość na tyle nieodległa, że o dobry strój jest nietrudno. Ba! O całą stylizację, dodatki, gadżety, biżuterię i drobiazgi jak przenośny magnetofon. W planie mamy warsztaty, farbowanie koszulek, robienie wprasowanek.
Warto chyba nagrodzić wasze starania?
Tym samym, ogłaszamy
UGA BUGA DOGMA 99
Dzisiaj wieści o charakterze zbiorczym.
Po pierwsze, Chaos in the PRL. Kamil zdecydował się podnieść sobie wyżej autorską i mistrzowską poprzeczkę. Swój LARP (śmiało można powiedzieć, że jest to jeden z najbardziej oczekiwanych punktów programu) zdecydował się zrealizować zgodnie z zasadami skandynawskiego manifestu Dogma 99. Jakie są implikacje tej decyzji, opisał TUTAJ.
Po drugie, zgodnie z obietnicą, zapraszamy na WARSZTATY TEATRALNE. Poprowadzą je Marcin Słowikowski i Wiktor Paszek z lubelskiego Grimuaru, śmiało więc można założyć, że będzie profesjonalnie i zabawnie jednocześnie (znamy tych panów, wiemy czego się spodziewać).
Po trzecie, do grona sponsorów naszej imprezy dołączył KRAM MELNIRA. Kram nie jest wirtualny, namiot historyczny pełen akcesoriów i gadżetów na LARPy i imprezy historyczne. Stanie na Przystanku alaska w trakcie Hardkonu, zachęcamy do korzystania z jego zbiorów już teraz.
Po czwarte, inny nasz sponsor, Firma Rebel.pl zdecydowała, jaki turniej warto poprowadzić na Hardkonie.
Okazuje się, moi drodzy, że zdaniem poważnych wydawców gier, bywalcy Hardkonu są na poziomie UGA BUGA. W gronie orgowskim tez czasem porozumiewamy się w ten sposób, co naszym zdaniem świadczy o głębokiej zażyłości, wspólnych wartościach i głębokim astralnym porozumieniu łączącym daną grupę. Rebel wybrał więc słusznie i zacnie, a my moi drodzy, będziemy w tym roku wspólnie szukać Głosu HARDKONU.