... i zastnawiasz się co wziąć na Hardkon. No cóż. 
Przypuszczamy (samemu patrząc nerwowo na zegarek), że na decyzje nie zostało ci za wiele czasu. Tak więc paczka szybkich porad.
1. Sprzęt teoretycznie oczywisty. 
Pomijając zapas skarpet i  bielizny, śpiwór, ciepły sweter (bo jednak jesteśmy w Polsce i jest  lipiec, więc może być różnie) i podobne akcesoria pamiętajcie, że na  pewno przyda wam się:
 - spray na komary i robactwo (szybko robi się to towar deficytowy i staje się odpowiednikiem fajek w więzieniu);
- dobre buty do biegania po lesie;
-  zestaw strojów do terenówek: nie powinny być szczególnie śliczne ani  ulubione, weźcie je mając na uwadze, że mogą się podniszczyć albo ostro  pobrudzić;
 - podstawowa apteczka (będziemy coś ze sobą mieli, ale plaster czy woda  utleniona to dobry pomysł, podobnie jak tabletki na alergie czy ze dwie  aspiryny);
- latarka i baterie (nawet latem, wieczorami i nocą bywa  ciemno - zwłaszcza gdy samo Ciemno oddalone jest tylko o parę  kilometrów).
2. Sprzęt larpowy. 
Jeśli macie stroje na larpy - po prostu je  przywieźcie. Nawet jeśli nie zamierzacie ich ubrać, istnieje niepisana  tradycja wymieniania się elementami strojów na poszczególne gry. Dzięki  temu można po konwencie mieć foty w nadprogramowej ilości kreacji. Tak  więc - przejrzyjcie program i weźcie, co uznacie za stosowne. Im więcej,  tym lepiej.
3. Ogłoszenia specjalne: 
SEN NOCY LETNIEJ - przywiezienie  własnej karnawałowej maski (nie musi byc superelegancka, ale też niech  nie będzie wycięta z serwetki w pociągu) znacząco zwiększa szanse na  otrzymanie roli na larpa w pierwszej kolejności.
TYLKO MNIE KOCHAJ - masz czarne bojówki? czarną bluzę? strój ogólnie  dark military i coś w tym stylu? weź dla siebie, albo dla kolegi, który  chce zagrać w teamie strażników 
CHAOS IN THE PRL - przypominamy o  zabraniu białych ciuchów do farbowania na dzikie kolory, barwników do  tkanin, starych lakierów do paznokci, złomu biżuteryjnego i innych  rzeczy, wspomnianych w informacji o warsztatach strojów.
GDZIE DIABOŁ MÓWI DOBRANOC - dowolna ilość strojów wieśniaczych, jak  również bezpieczna broń, klimatyczne gadżety i magiczne księgi - weźcie  sprzęt ze sobą, nawet jeśli nie wypełniliście zgłoszenia na grę główną. 
 4. SZCZEGÓLNIE WAŻNE
Poczucie humoru. Dystans do świata. Pozytywne nastawienie. Otwartość. Radość i komponenty do dobrej zabawy.
Do zobaczenia! :)

















